1.3.2011

13 päivää!

Moimoi taas! ♥

Nukuin just äsken tossa tai olin oikeestaan nukahtamassa. Joku outo numero yritti soittaa, mut en jaksannu vastata. Ku sama numero soitti sit toisen kerran, olin sit ">:(" ja vastasin.

Ja se oliki YFU joka soitti!

Mä pomppasin sängystä ylös ja olin iha et mitämitä :D
Ne sano, et Japanist on nyt lähetetty mun perhetiedot ja ne pitäis tulla täs lähipäivinä mulle. Mitään yksityiskohtii ne ei osannu sanoo, mut sain kuulla

ET MUN PERHE ASUU OSAKASSA
;________________; ♥

Just ollaa puhuttu julian kaa et voi ku siistii ois jos pääsisin Osakaan, ku seki on sielä! Ja Nooraki asuu sit Osakassa! Ja mun serkkuki on Osakassa! Yeeee :D

Okei okei Osaka on iso paikka ja voidaan asuu kaikki tosi kaukana, mut jotenki ihana tietää, et muitaki on sit sielä (toisin toi oli aika odotettavissa mut silti) :D


Olin risteilyllä tos pari viikkoo sit mun tädin ja serkun kaa. Laival en osannu päättää minkä kynsilakan ostan. Sit näin ton "Osaka" kynsilakan ja täti sano sit siihe et hei toiha vois olla ennemerkki.
Asdfgh tais olla. :DD

Hitto oon nii onnelline, ku noi tiedot alkaa vihdoin tulee ♥ Oon oottanu iha paineis ;u;

Toisiin aiheisiin~~


ostettiin isän kaa hammasharjoja Japaniin (sielä ku ei oo hyvii hammasharjoi eikä hammastahnoi...hammastahnaaki pitää viel ostaa)


Faijan ja mun lettukestit jeelolz~ :D

Nii ja tänää kävin koululla!


Menin sinne sanoo kiitti mun ryhmälle ja ehkä ne oli jonkilaiset hyvästit vaik meen koululle viel kokeidenpalautuksii. Vein luokkaa karkkii ja ryhmätunnin päätteeks sanoin sit kiitos jnejne.

Ja aa sit kaikki tuliki halaa ja kyyneleitä ja aplodeja ja itekki meinasin alkaa itkee siin ;___; Ku siirryn sit toiseen ryhmään, ku palaan Japanista (johonki 95:ten ryhmään siis)

Oikeesti 10B ootte nii mahtavii tyyppei, tulee ikävä♥


Ja olin tosi yllättyny, ku mun luokanvalvoja anto mulle lahjan :o kosk olin kuitenki luokal vaa puol vuotta ja näin. Mut oikeesti aa ihana (ja jee suklaata :__D)♥


Samal ku olin koulus nii kävin hakee koulunleiman translation of transcript paperii eli tommosee paperiin, jonka vien Japaniin mukanani kouluun. Siin on mun arvosanat tollee enkku tyylisesti (A+, A, B+, B...jne)



Eipä muuta, ootan nyt iha jännittyneenä noit tietoja~

Bye ♥

Ps. Hiuksista tuli hyvät!

Väri kestää nyt pidempää, ku se on vähä tummempi :D

jee 'kay juu moi ♥

5 kommenttia:

Iida kirjoitti...

Moikka!
En tiiä muistatko mua enää mut me opiskeltiin samaan aikaan japania helsingin kesäyliopistos. :) Jotain kautta eksyin sun blogiin nyt sit. :D Toivotan sulle hienoo vuotta! Ei mul muuta :D

Asta kirjoitti...

Taidan muistaa! Oliks sä se joka oli hakemassa kans vaihtoon? Ja kiitoskiitos~! :D

Iida kirjoitti...

Juu oon hakenu nyt YFUn ja AFSn kautta. :)

Asta kirjoitti...

Aaa voi toivottavasti pääset! ^^

Jenni Emilia kirjoitti...

Lisää suomalaisia Osakaan, jee :D Vinkkinä kannattaa paneutua Kansain murteeseen ihan etukäteen, nimimerkillä ilme oli näkemisen arvonen kun luokanvalvoja tuli ekaa kertaa juttelemana mulle täydellisellä Kansai-benillä XD