17.12.2010




Moimoi kaikille!

Tuntuu, et tänä viikkona on tapahtunu paljon ja samal vähän.

Tiistaina sain ostettua (lähes)kaikille joululahjat parissa tunnissa! ♥ kuulostaa nyt tosi huolettomalta. . .

Värjäsin tiistaina kans hiukset, ajatuksena oli saada semmoset keskiruskeet mitkä mul oli viime kesänä, mut tietenki näist tuli liian tummat ja muutenki väri tarttu huonosti. . .

Toi värjäys oli muutenki aikalailla hetken mielenjohde, mut olin tosi kyllästyny mun vaaleisiin hiuksiin. Omasta mielestä ruskeet sopii mulle paremmin. Ja japseissa joutuisin pitää mitä luultavammin sen hiusvärin minkä kanssa astun kouluun, ja vaaleen kanssa tuli niin nopee juurikasvuu, etten jaksais ylläpitää sitä väriä vuoden ajan. . . :c

En omista nytten tosiaan kameraa (se varastettiin), joten nykysistä hiuksista ei oo kuvaa sorry. D:
Uuden kameran saan vasta maanantaina~~

Keskiviikko









Eve ja Ilona tuli meille leipoo pipareita joulutunnelmissa yayyay♥

Muuta tällä viikolla














jees eli oon ollu koko viikon kipeenä. Yleensä tykkään olla kipeenä, mut nyt se on osittain stressannu mua, kosk oon jääny koulust sen verran pois. . . pakkohan täs on parantua ennen ranskan matkaa. : (

piupaupou eipä mulla muuta. kohta pääsee l o m i l l e a a a a a a a a a a a a a ♥♥♥
sitä odotellessa :)

bye ♡☆

2 kommenttia:

j u i kirjoitti...

KIMI WA PETTO♥

Asta kirjoitti...

JOOOOOO lol haluun tollase koiran niiku jun :( ♥