18.7.2011

long time no see

Iltaa kaikille ♥

En oo nyt päässy postailee tänne paljoo mitää vähään aikaan, kosk ei oo vaan oikeesti ollu yhtään aikaa... mul on tääl kesäloma nytte, mut ei sitä lomaa paljoo kyl oo!

Alotin viime viikon maanantaina clubin ja oon nyt viettäny mun aikaa suurimmaks osaks pelkästään siihen. Harkat alkaa joskus 10 aamulla, loppuu seittemält illalla... oon ihan poikki. Mul ei ollu mitää tietoo tollasest aikataulusta! :( Joten energiat nii nollissa, etten oo vaa millään saanu itteeni raahattuu tähä koneelle päivittää blogia. Mut tänään on vapaata, joten tsemppaan nyt!

Alotetaan viime viikosta!

Eli torstaina menin leikkii Georginan kaa vikaa kertaa! Se häippäs Australiaan keskiviikkona. :( Pidettiin herkät itkusessiot sillo keksiviikkon, vikistiin ku koirat ja yritin inittää parhaani enkuks sille kui ikävä tulee. Mut hitunen mahollisuus on, et se tulis takas viel talvel!

Mut siitä torstaista: pyörittiin Senri chuoon asemalla, shoppailtiin, käytiin syömässä, ottaa purikurat melkee kaikis sen aseman purikuroissa (me ovelat) ja sit mentii lopuks viel karaokee. Oikeesti varmaan yks parhaimmist karaoke reissuist mitä oon kokenu. : D Georgina sano, et se ei yleensä laula karaokes, mut mun seuras se kehtas, ja kyl me sit vedettiin iha täysil siel kahestaan............. :DD Laulettiin/huudettiin mikkiin, hypittiin siel sohval ja tansittiin ja vedettiin mitä härskeimpii liikkeitä siel karaoke huonees....hoho. Oli kyl iha tajuttoman hauskaa. Joka oli sääli, et tajuttiin et se oli eka että vika kerta yhessä karaokessa. : ( Mut silti aattelen tota päivää vaan kui kivaa oli. Georgs I miss you. ♥

Perjantaina koulun jälkee menin Sakin ja Okaasanin kaa Senri chuoon asemalle (vietän tuol asemal kivasti aikaa :D) ja tehtiin jtn pikku ostoksia, käytiin syömässä ja karaokessa. Ideana oli varmaan se, et koeviikko oli loppunu ja päästiin vähä leikkii. :) Mul ei oo kuvii tost päiväst, mut näytän yhen mun ostoksen silt päivältä!


Ton lehen sisält löytyy kaikki 2PM:ät ja Shineet ja niiden nimmarit! Jeje. Asta on tyytyväinen. ♥

Sit lauantaina mentiin Okaasanin, Sakin ja Obaasanin kaa jonnekki puistoon ja siel sijaitsevaa museoon. Ja oli niin kuuma sinä päivänä, vaik siel museon sisäl oli viileetä, niin jotenki olin tosi väsyny ku päästii lopult kotiin. *_*

Pari kuvaa tost päivästä:

Okaasan, minä, Saki ja "movie star look!"

Obaasan jahtaa taksia!! :DD


Joku valtava lintu patsas

Museon sisäl ei saanu kuvata, joten ei kuvii sieltä. Mut siel museos oli kaikkii tavaroit ja esineit ympäri maailmaa, jopa suomen kansallispukuki löyty!

Sunnuntaina menin leikkii Mitsukin kaa. ♥ Tää oli kysyny viikon alussa, et huvittaisko mua mennä shoppailee Umedaan ja Namban lähel olevaan 109 Shibuyaa (Osakan versioon siitä siis) ja arvatkaa pitikö mun miettii sellaset kolme sekunttii pidempää, et haluunko mennä, varsinki ku sillo oli just ale. : D

Rakastuin 109:iin heti, siel soi musiikki täysillä ja ihmisii kauheesti ja semmone ihana vilinä. ♥ Ja ne kaupat.... Blue moon blue, tralala ja aaaaaa voi kyllä. ♥ *__*




Mitsuki!! ♥ Huomatkaa meiän pituusero, ku mul on korkkarit jalassa..!

Ouran high school host club tulee leffoihin!! *__*



Päivän purikurat:



Ja pakko hehkuttaa: Japanin alet. ♥ Esim. löyty Liz Lisalta semmone laukku, jonka sisäl oli vaatteita noin 200 euron edestä, ja se makso sellaset 30-40 euroo....♥ Ostettiin Mitsukin kaa, nyt meil on samanlaiset kahet liz lisan paidat ja mekko~~ Ens kerral ku leikitää nii luvattii pistää samat vaatteet päälle. :D

Ja sit pakko kertoo, et yhes kaupas, siel 109:ssä, oli semmone meikki nurkkaus, täynnä peilejä ja tuoleja ja tuotteita joita sai testata. Siel ne japsitytöt kiharteli hiuksiaan, pisti jotain hiustuotteita, meikkaili, kaikki ilmatteeks.... miks Suomest ei löydy tollasta? Se näytti tosi hauskalta. :( Mut nii se oli ihan täynnä nii ei menty änkee sinne Mitsukin kaa. ;__;

Nii ja tähän väliin heitän, et kyllä, tyylini on muuttunu aika reippaasti täällä, ja oon löytäny jonku hirveen tarmon meikata ja laittaa hiuksia. Johtuu varmaan siitä, et ku meikkaus on koulus kiellettyy, sit ku tulee viikonloppu ja lähtee leikkimään, nii panostaa kunnol meikkaamiseen ku kerranki saa meikata. Ja kosk nää ihmiset tääl on vaan niin älyttömän kauniita ja muoti hyyppeleitä (hyyppeli on sana?) et ei vaan tunnu kehtaavan lähtee puoli valmiina minnekkään. Ei sillä, et must ois tullu mikään hihittelevä tyttönen, mut ulkonäöllisesti tyttömäisempi, ku ennen (uskoisin?).

Keskiviikkona alko sitte loma! Oon nii kade, ku Saki ja Hana saa lomailla kaikki päivät... meen jokapäivä (paitsi lauantai ja sunnuntai) clubiin ja vietän siel suunnilleen koko päivän. Just juteltiin Sakin kaa, et kui se lopetti sen clubin kolmen kuukauden jälkee ja kyselin vähä, et millokohan ois soveliasta lopettaa....mitenköhän tän mun clubin käy. :D Ne tyypit siel on tosi hauskoja, tykkään niist senpaistki, ja haluun oppii kyl soittaa kitaraa, mut taitaa vaan olla liian rankka taso mulle. Saattaa olla vähän liian aikasta sanoo tost clubist viel mitään, mut vaihtarille normaali päiväki on rankka, nii toi clubi siihen plussana päälle... D: Ja mun koulun clubit ottaa sen clubitoiminnan tosissaan, nää harjottelee ihan tajuttomasti täällä! We'll see, we'll see.

Tähän nopee selitän, millast viime arkipäivät on ollu. Eli meen koululle klo 9:50 suunnilleen, käyn moikkaa Natsukoo (orkesteri clubi), sit meen ulos heippaaa Mahoo (tennis clubi)ja siit matkaan kolmanteen kerrokseen moikkaa Hanaa ja Yuii. Täst pitää viel siis selittää, et torstaina, olin kävelemäs kolmannes kerrokses, matkal clubii, yhtäkkii kuuluu ihan täysii AKB48 musaa yhestä luokasta, oon sillee mitä tapahtuu, kurkkaan luokkaan sisään, siel jotkut kaks tyttöö vetää AKB:n tanssii, ja luokan valkokankaalle on heijastettu AKB:n musavideo. Sit tajuun, et eikä, toi on Hana ja Yui ja oon sillee "HOI!" ja sit ne kiljuu ja tulee ryhmähaliin. :D Ja ne kertoo, et ne treenaa sitä tanssii Australiaa varten (meiän koulun oppilait lähtee n. 2 viikoks Australiaan jonkinlaisee homestay-ohjelmaan), ja ne opettaa sen myöhemmi kaikille niille oppilaille jotka lähtee, et ne voi esittää sen Ausseissa) ja ei siit sit ku pari sekunttii kulu, nii me kolmistaan vedetään sitä AKB:n tanssii siel luokas. :D Tossa siis kyseinen biisi mitä ne treenas:


Ja tanssi on kokonaisuudessaan tällänen:


Ja sit myöhemmi, ku menin hakee kolmannest kerroksest vettä (clubi on viidennes kerrokses) nii päädyin tanssii Hanan ja Yuin kaa taas. :D Sit jossain pistees kipitin english departmentille ja hengailin siel Fredin ja Michaelin kaa (minä ahkera clubilainen). Mut nää opet on siis koulus koko kesäloman. O_o Millo näil on oikee lomaa?

Sit seuraavana päivänä menin taas tanssii hetkeks Yuin ja Hanan kaa aamul ennen clubin alkamista. Yllätys yllätys päädyin sinne uudestaan päivän aikana, ku menin täyttää vesipulloo....:D Se luokka oli täynnä oppilait tanssimas sitä, Ayane ja joku senpai valvo niiden tanssii (tanssi clubilaisii ku on) ja sit vaa hyppäsin sisälle luokkaan, juoksin eturiviin ja liityin siihe tanssii. :D Mut se oli niien vikat harkat! Tästä lähtien en voi enää salakavalasti karkaa clubista tanssimaan. :(

Sit clubista sen verran, et se toimii kahessa luokassa: toinen luokka on bändille, toinen folk song harkoille. Eli vietän viel kaikki mun päivät tuol yhes luokas, folk songis siis, ja rämpyttelen kitaraa siel ittekseni. Ehk se on kans osittain siks nii rankkaa, et ei oo mitään kunnon tekemistä, ku opettelet siel itsenäisesti, istut sil samal tuolil ne yheksän tuntii ja lasket minuutteja. Ei sillä ettenkö yrittäisi, en pyörittele siel siis peukaloita, kyl mä siel yritän panostaa, harkkojen jälkee kädet yleensä niin kipeet, ettei pysty suoristaa sormii! Nii ja siis bändi harkoissa soitetaan bassoa, rumpuja ja muitaki soittimia ja treenataan jotain biisiä. Mä en oo viel päässy osallistuu niihi harkkoihi, mut jossain vaihees täs kesälomal mut on pistetty harjottelee yhen ryhmän kaa, mut on pistetty laulaa....asdfghj. :DDDD Mitäköhä siitäki tulee.

Sit kesälomal meil on nää aamuharkat, eli treenataan yhes laulamista ja äänen hallintaa, joka on nii hävettävää mulle, ku nää vetää iha täysil, mut silti tosi nätisti ja mä yritän rääkyy siel joukos. :DD

Mut tollasta siel suunnilleen nyt kesälomal on, ku koulut alkaa, nii clubi toimii siis jokapäivä paitsi la ja su ja samoissa tiloissa.


Lauantaina
clubi loppu jo viideltä ja palasin vahingos Sakin kaa samal bussil. :D Se oli käyny uimassa kavereiden kaa ja oli palanu ihan punaseks! Kattokaa meiän ihovärin eroo:

Livenä pahempi!

Mut sit ku jäätiin siin pysäkil, tajuttiin et hei katos, tuol on matsuri meneillään (Japanissa on kesäl paljon matsureita, eräänlaisii kesäfestivaaleja joihin tullaan tyypillisesti yukata päällä, pelataan pelejä, syödään...jne) ja mentii sit siel käymään. Se oli hirveen pieni matsuri, mut olin silti iha kikseis siel. Käveltiin sinne alueelle nii heti jotkut kaks poikaa (ne teki ja myi jotain ruokaa siel) huomaa mut ja kajauttaa mulle et "TERVETULOA!". Ne teki sen kans ku käveltiin sielt pois... Mut kävästiin siel nopee, tajuttiin, et siel on hauskaa, mentiin kotiin, vaihdettiin vaatteet ja mentiin takas sinne matsuriin. :D




Siel oli hirvee vilinä ja ihmiset oli tosi innoissaa siel, lapset juoks mihi sattu, jossain joku laulaa karusti mikkiin ja myyjät yrittää saada asiakkaita huutaen. :D Mut oikeesti hauskaa!

Sunnuntaina mentiin kattoo Sakin ja Otoosanin kaa uusin Harry Potter. Ja Japanin leffaliput on kyl hirveen kalliita (20 euron paikkeilla) mut se valkokangas on VALTAVA ja 3D:nä ja oli kyl sen arvosta! ...vaik Otoosan ne liput ostiki. :D Oon käyny kerran ennen samas leffateatteris Hanan ja Papan kaa kattoo pirates of the caribeanin, mut harry potter oli kyl vaikuttavampi 3D:nä. Hwahwahwa.

JAPSI CREPIT forever love ♥♥♥

Kauppa nimeltä "Otan tämän"

Ton yllä olevan kaupan bongasin aikasemmin Hanan kaa, mut nyt mul oli mahollisuus ottaa kuvaki! Ei mitään tietoo tost kaupasta, sisältää normaaleja naisten vaatteita, mut suomalainen nimi... :D ääk.

Sit illal lähettiin kohti toista, isompaa matsuria!

Täl kertaa ehittiin panostaa vaatteisiin:


Näytän jostain syystä sarjamurhaajalle...SDFGGGH

Eli lähettiin yukatat päällä! Toi yukata on siis mun koulun, ja mulle annettiin toi lainaan kesäks. Yleensä käytän tota mun tanssituntien aikana. Se ei oo niin söpö. :( Mut sit Otoosan tuli kotiin ennen ku lähettiin ja se oli käyny ostaa mulle ihanan yukatan! Sellane musta ja siin on kukkia ja se on paljon parempi. ♥ Pistän sen ens matsuriin! :)

Se matsuri oli lähel Hanan taloo, mentiin sinne Sakin kaverin kaa, mut ku kerran törmättiin Hanaan ja sen kavereihin nii jäätiin roikkuu niiden kaa loppuajaks. :D
Käveltiin sinne "sisäänpääsylle", Hanan hyökkäs mun syliin ja sen kaverit hehkutti siin jotain, et kuin söpö oon. :D Sit jatkettiin kävelyy siit, nii jotkut tyttöporukka siin "Omg omg söpö! Kato!" ja seuraavaks joku vanha pappa hyökkää mun kimppuun takaa ja alkaa asettaa mun rusettii?? Sit se vaan lähti eikä sanonu mitää, oli hyvin hämääntynyt olo kyllä heti alussa. :DD

Mut se matsuri oli viel edellistä parempi! Enemmän nuorii ihmisii, isommat pelit (kultakalan kalastusta, superpallojen keräystä..jne) ja niin "high tension" niiku näil japseil on tapana sanoa. Kuviin siis:

Matsuri, here we come!


Hanaaaaaa! ♥


Hana, minä kauniina, Saki :D

Hana ja sen kaveri, jonka nimeä en muista, mut se oli söpö!

Matsurois on kyl tosi hauskaa! En vaan tajuu miks ne alkaa nii myöhää ja loppuu nii aikasi? O_o Toiki matsuri alko seittemältä, loppu jo puol kymmeneltä. D:

Loppuun viel kuva tosta päivän dangosta, ku olin palannu kotiin (yökkäri pääl hyvää päivää :D) Huomiokaa kans kui mun kännykkäkoristeet on melkee isommat ku itse kännykkä!



Maanantaina sato kauheesti, mut lähettiin siit huolimatta Sakin kaa metsästää Kita Senrin asemalta karaokee. Ja löydettiin! Vielpä halpa ja kiva mesta. :D Astut sisään, nii se on vähän ku oisit puussa, seinät on muodostettu oksiks ja Sakin ja mun huoneen sisäl oli Pocahontaksesta muistuttava se puunaama mummeli, mut miesversiona. Pelästyin kivasti ku näin sen. :D
Oltiin karaokes sellaset kolme tuntii, sit mentiin vähä shoppailee sinne asemalle. Kattokaa kuka me löydettiin meikki osastolta!!

MatsuJun, sinä hoikka poika....;__; ♥

Tiedostakaa, et sato ihan kaatamalla, hiukset on mitä on ja vaatteisiin en panostanut. Posetan oudosti, kosk yritin pussata sitä, mut siin oli kassa vieressä ja hävetti. :D

Ja kattokaa minkä ostin n. 9 eurolla!

Uus pyjama!

Ja tos on shortsit messis ja se on söpö. ♥ :(

Maanantain purikurat:



Häikäistykää suloisuudestamme!

Ja tänään, tiistaina, piti mennä Sakin kaa Senri chuoon asemalle ovelasti leikkimään ostamaan mulle plektra, mut just ku oltiin lähössä, koulun ope soittaa ja ilmottaa, et kaikkien oppilaiden pitää pysyy kotona mahdollisen taifuunin takia. Ja vaik on loma, nii silti se ope soitti?? Eli toimitaan tääl koulun sääntöjän mukaan nytte ja nökötetään sisäl, ku ulkona sataa. :( Huomen aamul herätään kuudelt kattoo telkarist, onks koulu peruttu taifuunin takia, ja tosissani kyl toivon et ois, kosk sit ei tarttis mennä clubiinkaan! Nii ja siis koululla tarkotan sitä, et meille palautetaan kaikki kokeet. :D Sen jälkee ois clubi.


Tässä teille kuva jonka Maho lähetti mulle, seuraavana päivänä se anto ton mulle, lahjana sen mummolta! Ja mä en oo ees koskaan tavannu sen mummoo! ;__; ♥ Toi on nyt mun koululaukussa kiinni. :)

Sit ilmotusasia: seuraavaks muutan mun aluevalvojan perheeseen, jotta mun ei tartteis enää vaihdella näit perheitä. Edellinen ja nykynen perhe oli kyl halukkait ottaa mut vakituisesti, mut niil oli syitä (joita en nyt kerro tässä), et ne ei voinu ottaa mua. Eli en muuta Yuin perheeseen ollenkaan. Ja en tiiä millo seuraava muutto tulee tapahtumaan, mut se päätös on jo tehty. Mul on vaan kysymys, et miten aluevalvojasta muodostetaan yhtäkkii äiti?

Mut tällästä siis tällä kertaa! En voi luvata postauksia enään niin usein tai sähköposteja, kosk oon hirveen kiireinen nytte! Mut päivitän tätä blogia taas, ku on aikaa. :)

See ya ♥♥♥

2 kommenttia:

Wamp. kirjoitti...

Näin niinku btw pakko mainita tässä illan mittaan blogiasi lueskelleena: et arvaakaan miten paljon me ollaan täällä siskon kanssa räkätetty näille teksteille :D

Joo, oli ihan pakko ilmoittaa :3

Asta kirjoitti...

Haa en tiiä onko toi hyvällä vai huonolla tavalla sanottu, mut hyvä jos naurattaa? :DD