23.2.2011

18 days left

Hello hello~~

Teen taas tälläsen yöpäivityksen ja sit meen varmaa nukkumaan. gheheh. moi. eli. alle kuukaus. ALLE KUUKAUS.

asdfghjklöä. ♥

Oon ollu nyt kipeenä, joka on ollu ihan perseestä, kosk mul ei oo ollu energiaa ees ajatella lähtemistä tai mitään. Nyt taas alan parantuu ja heti alkaa hiipii semmone ihana jännitys, haaa.

Mutta.

Eipä oo vielläkään tietoa minne meen, mihin perheeseen tai mihin kouluun.
Aa voi luoja, haluun et ne tiedot tulis pian itq :(
Sit ku ne tulis nii tää koko matka vois tuntuu vähä todentuntusemmalt ja varmaa jännitys ja kaikki kasvais nii pääsis kunnol fiilistelee ♥
nyt kaikki on viel jotenki nii kaukasta, yhahaha, ööröflfd, mur.

Anygays tulin tänään Oulusta!

Mul on siis koulu loppunu jo pari viikkoo sitte ja oon ollu tässä vapaalla (ihanaa, i like i like♥) joten kävin nyt Lappeenrannassa ja Oulussa moikkaamassa sukulaisia (JA TIIAAA♥) vikaa kertaa! Oon myös käyny Virossa serkun ja tädin kanssa ja viimene kerta teatterikerhossaki on ollu jo D:

Mut en itkeny, eikä mitään, ku ei sitä lähtöä vielä oikee tajua, mut on ollu kivaa käydä nyt kuitenki kattoo kaikkii. :)


vanha kortti, jonka oon sendiny joskus mummille ja vaarille..:D
...............postisammakko...

Äiti + minä @ Oulu shoppailemassa, tulokset:


aaaa rakastan tota seeprakuvioo ha ♥

Äiti + minä @ Helsinki shoppailemassa, tulokset:



tuliaisia japseihin

ja mitä nyt on tullu luettua (noi tokyo passit on iha huippui oikeesti, en tykkää lukee yhtää tietokirjoi mut noi kyl kelpaa!)


Eipä muuta, nyt meen nuggumaan!

Öitääää~~!♥

ps. unohin mainita et huomenna on kampaaja (onneks) ! saa nähä mitä mun hiuksille käy...:D

6 kommenttia:

Emilia kirjoitti...

hii eiköhä ne perhe-, paikka- ja koulutiedot koht tuu. ;D ah tos on tollane ihana punane takki <3 namnam

mm PARANE PIAN ja pidä jännits yllä! :D enää 3 viikkoo aaaah ,___.

j u i kirjoitti...

HEHE♥ KOHTA KOHTI JAPANIA HOO !

voii toivon että saat heti nopeesti tällä sekunnilla sen perhetiedon ni voidaan panikoida yhdessä lähtöä♥ (osakaan, osakaan !!!1one)

paranemisia~♥

Jenni Emilia kirjoitti...

haha, mä sain tietää mun ekan perheen vasta naritan lentokentällä et no panic :DDDD tiesin vaan mun koulun kun lähdin, lisäs aika mukavasti jännitystä lentää ilman perhetietoja.....

Anonyymi kirjoitti...

Chanelia, Yves Saint Laurentia, Max Factoria.. kelpais mullekin:---) Miks kaikilla muilla on rahaa;__;;? Toivottavasti perhe tiedot saapuu pian:)

Anonyymi kirjoitti...

Pitääkö sun ostaa japseissa sellanen japsipuhelin? ne on nii söpöi(kateellisena;)))) Mitä ne maksaa? ootko miettiny minkä merkkisen ostat? millasissa liikkeissä japanissa myydään puhelimii?

Asta kirjoitti...

Emilia: toivottavasti! ja aw kiitos~!♥:)
Juuui: niinpääää! ;__; vielä oon menossa kohti tuntematonta...:DD ja oo kiitos~♥
Jenni: Waaaa toi on aika paha :D pahasti mahto jännittää siin vaihees :_D
Anonyymi1: aw kiitos, toivottavasti ♥ ja osa noist oli alessa heh :D mullekki kelpais kyl nimittäin raha täl hetkel :_D
Anonyymi2: Jep pitää ostaa :) Mä oon laskenu tos puhelin asias sen varaan, et sit mun host perhe osais neuvoo ja auttaa, nehä varmaa tietää mitkä puhelimet siel on hyvii, ku on ite paikallisii :D Varmaa myydään iha jossain puhelinliikkeissä, mut tossaki luotan siihen et hostperhe vie mut jonnekki oikeeseen paikkaan :D En oikeestaan tiiä paljookaan noista puhelimista, docomo puhelimet on kyl siistei hoh~ pistän vaikka sitte postauksen, kun oon hankkinu sielt puhelimen ja voin samal kertoo minkä hintasta siel oli, hintaki tietenki riippuu puhelimesta :)