26.6.2011

Nanba gi

HOI! Otsikon tajuaa vain Noora ja Julia, ylistäkää mun kirjotustaitoja<3

Eli mitäs mitäs tänne kuuluu. :) Täällä on sadekausi, mut kans tosi kuuma. Ja tähä mennes ei oo ollu viel semmone tuskallisen kuuma, semmone ihana trooppine ilma, aijai tykkään, mut kyl mä tänne varmaan sit myöhemmin alan valittaa, ku tulee liian kuuma. :D
Toisin yritän ottaa kaiken irti täst ilmast, ku vihaan niin paljon Suomen kylmyyttä. :D

Eli nyt en oo päivittäny vähää aikaa, mut ku ei oo tapahtunu sillee mitää, mut kuitenki tapahtunu ja hoo. :D Voin kertoo viime viikkojen kohokohdat nopee.

Eli viime lauantain olin kavereiden kaa ennätykselliset seittemän tuntii karaokessa :-----) ♥ Oikeesti voin vannoo, et oltiin jossain pistees äännekkäimmät siel koko karaoke mestas, ku vedettiin jossain vaihees nii täysillä, kaikki vaa tanssi ja bailas hoho. :D Kysees oli siis porukka jazz dance clubista, jote ne tanssii iha ujostelematta (Japsit kai normisti vähä ujostelee tanssii).

Olin kiinnostunu yhes vaihees niie clubist tosi paljon ja kävin kattoo harkkoiki ja kaikkee, mut sit paljastu, et senpait on siin clubis vähä ankarii, ja se on aika raskas clubi, nii nyt oon päättäny mennä folk song clubii. Tai siis viel en oo kyl siin, et katotaa mitä tapahtuu, ne sano, et koeviikon jälkee voisin alkaa osallistuu harkkoihi. :D

Mut siihe clubii tarttee kitaran ja olin iha et voi itku, et emmä mitää kitaraa ala ostelee, ku en osaa soittaa sitä mitenkää ees, mut sin kerranki mul oli hyvä tuuri, kosk tän nykysen perheen veli tekee ammatikseen soittimii!

Ja niinpä mä sit sunnuntaina sain silt kitaran lainaan, jonka palautan vuoden lopussa.

OHOHO tässä se on ♥:

 Kauniisti sänkyni päällä.

Sit sunnuntain menin sellaseen Japsi seremoniaan ja se oli karu, ku semmone pappeli puhu intiaa ja mumis ja meiä piti istuu lattial ja vannon et olin just saamas jalkakrampin, ku mut ehittiin pelastaa tuolilla... mut oli seki sillee kivasti noloo nököttää siin jakkaral, ku muut sinnitteli siel tatami matolla.

Sit myöhemmi istuttii siel olkkaris sen veljen kaa matol ja se opetti mulle kitaran soittoo ja evotin siin kauniisti, mut ei se mitää, ku alottelija oon. :D Sakiki (Saki = nykynen host sisko) on just alottanu kitaran soiton, nii sit sovittiin, et treenataan yhes jos pääseen siihe clubii. :)

Sit maanantaina tapahtu ihme. Lahja taivaasta. Vihdoin ja viimein. SAIN KÄNNYKÄN.

Oikeesti oon tarttennu sitä niin kauan ja yhahaha itken onnesta.♥



Rakastan sitä. ♥ Se on Softbankin ja makso sellaset 50 euroo~
Ja mul on ollu nii hauskaa sen kaa! Tytöt tekstaa mulle ja sit oon soitellu Mahon kaa puheluita mm. oon puhunu melkee kaikkien sen perheejäsenien kaa ja en kestä sen mummo on nii paras..............:_____D En voi mitenkää järkevästi selittää meiän puheluu, mut hajosin tyylii lattialle ja naurettii Mahon kaa kuset housus viel seuraavana päivänäki sille. Joo oon menos Mahon luo kai kesälomal tapaa sen perhettä ja se sano et sen isä aikoo tehä sushii ja kaikkee. o_o ♥

Eilen Maho tekstas et se haluu olla mun host perhe. :( asdfghjkl. en kestä, tollast on nii kiva kuulla, ku elelee nyt vaa väliaikais perheis... sanoin et se voi olla mun sisko, ja se sano et se käy. ♥

Hoihoi poikettiin taas aiheestaaaa. Eli eli. Nyt pääaiheeseen, käytiin siis eilen Nambassa!

Meit oli yhteensä kuus: Noora ja Julia (Osakassa asuvat suomalaisvaihtarit) ja Saki, nykynen host sisko, Yui, tuleva host sisko, ja Mitsuki, jonka kuvan ootteki jo nähny. :)

Päivä lähti käyntiin joskus mun kohalta puol yheksän aikaan (heräsin liian aikasin vahingossa) ja lähettiin Sakin kanssa dösällä joskus 11.30 liikkeelle~


Sit mentiin junaan, seuraaval asemal Yuiki tuli messiin samaan junaan, ja matkattiin sil sit Nambaan asti. :) Sit Namban asemal napattiin Mitsuki messiin ja käppäiltiin Namba parkkiin, ku Julia ja Noora ei löytäny alkuperäselle tapaamispaikalle. :D

Siit sit pian mentiiki purikuraan, jost onki kuvii ja videoit. :)

Ylhäällä minä, Saki, Julia ja Noora, alhaalla Mitsuki ja Yui~

Peace-merkistä on tullu nyt vaa nii pakko-pose :D

Tha amazing exchange students!


Sit pitää selittää, ku vanhemmat on nii hermanneja ettei tiiä, tai kaikille niille jotka ette tiiä, eli purikura on valokuvien ottamista semmosessa kopissa, ja sen jälkeen ne kuvat koristellaan ja niit voi liimailla vaik kännykkään tai minne haluaa (lyhyesti ja ytimekkäästi). :D

Videoo sielt pelihallista (purikurat on siis pelihalleissa):


Ja sit tuolt alakerrasta:


Ja purikurien lopputulokset ♥




Hohooooo~~ :) Oon käyny jo ihan kiitettävästi purikurassa, mut ette oo saanu kuvii, ku ei oo ollu kännykkää, et oisin voinu sendii ne mun sähköpostiin ja koneelle...joten ekat purikurat teille nähtäväksi! ♥

Sit mentiin sinne valtaville shoppailukaduille *__* ♥ Rakastan vaan niin Japanis shoppailuu...täysin eri asia ku Suomes shoppailu. Tääl on vaan niin älyttömän kivoi vaatteit ja löytyy halvallakin nii...hola hola I'm in love. ♥


Video aukiolta, sit kuvii aukiolta :D

Julia ja juokseva mies <3

AKB48 on tän hetken suosituin group bändi :D

Yui oli ainut joka poses tos kuvas ♥

Mitsuki ;u; ♥ ja nenä oli vuoren kokonen, sori.





Julia ja Noora hoi!
Kopsatkaa noit kuvii ittellenne jos haluutte. :)

Tuol lähel oli kai se yks kauppa jost Julia osti ne housut, se oli nii ihana mesta, niil myyjil oli iha sika hauskat vaatteet ja jutskailtiin siin niille. :D Ja oisin halunnu ostaa, mutku ne oli käsintehtyi kaikki ja törkeen kalliita. ;_;

Sit myöhemmi ku mentii Ank Rougee nii jäätii puhuu niille myyjille ja ne oli ihania. ♥ ;__; Mennään sinne uudestaan, jookosta pookosta?

Ja sitte salavideo hello kitty shopista:


Ja siihen loppuu mun kuvamateriaali Nambasta. :D Joten kuvaa mun ostoksista:



Oon rakastunu. ♥ Noi on ihanat, vaik en oo ennen kauheesti kiilakoroist välittäny, mut ne tuntuu hyvilt jalas ja hoihoihoi tyksin. ♥



Tollaset pitsiset shortsit, makso jtn seittemän euroo ja hirveen kätevät (käytetään hameen alla siis). ;3; Ja se myyjä oli kans ihana, semmone hauska tyyli ja sit kehuskelin sen kynsii (oisitte nähny ne oikeesti, sellaset moniväriset hauskat kynnet jois oli hymynaamoi ja kaikkee :D)

Oli muute aika kokemus, ku Julia halus vaihtaa uuden hameen päälle ja mä halusin ton alusshortsit hameen alle, sit löydettii semmone ihme rakennus jos ei tuntunu olevan ketään, mennään semmoseen nurkkaan siel ja päätetään, et hei vaihetaan salaman nopee täs, ku tääl ei oo ketää (moi me nerot). Sit tietenki, ku ollaan just sujauttamas niit päälle, yhtäkkii mun selän takana oleva ovi avautuu, ja sielt tulee joku ukko...... Jäädytään täysin, se vaan tuijottaa ja sanoo jtn äkäsesti Japaniks ja sit vaan "anteeksi anteeksi" ja äkkii lähettiin menee sielt....XD

No mentii sielt hissil ylös ja löydettiinki vessa jos vaihtaa ne vaatteet. :D Sellasta.




Ostin uuden hamosen (jota pidän itseasias täl hetkel yllä) ja hatun ♥ Oon niin koukussa tollasiin kesähattuihin ;_;


TA-DAA! Käytiin Cocolulussa ja tos on cocolulun kassi *____* Lievästi kiljahdin, ku löydettiin Cocolulu...:D Ja ne myyjät sielläki <3 Miks ihmiset osaa pukeutuu tääl jotenki nii kivasti ja erityisesti ja voi  itku. :( ♥





Eli ostin Cocolulusta ton lippikset ja rannekorun. Ja Luoja oikeesti, oon aina halunnu sielt lippiksen, nii hell yez ♥ ;__;

Toi paita oli siit viereisest kaupasta, jonka nimen unohin, mut se oli semmone visual kei tyyline mesta ja se myyjä tyttö...kui ihana tyyli ne hiukset ja vaatteet ja se oli semmone mini tyttö asdfghjk en kestä T__T Julia ois ostanu sielt yhet ihanat haaremihousut jos sel ois toiminu sen kortti. :< Haluun sinnekki viel uudestaa! Ja sinne lolita mestaa, Noora muista lupauksemme. :DD


Kassi uinteja varten Hello kitty shopista~


Ja samasta kaupasta o-bentou boxi, en voinu vastustaa. ♥

Nii ja jos jotkut ei tiiä, täällä koulussahan syödään lounas tollasista boxeista, jonka sisälle perheen äiti tekee safkat. Onks se vaan minä vai kuulostaaks toi lause jotenki oudolta? :D Suomenkieli <3

Mut siin oli about mun ostokset tolt päivält. :D Nyt alotan shoppailulakon vähäks aikaa, tulee kyl olee vaikeet...täält löytyy sit joka kulmast jotain mitä haluun ostettavaa. Raah. :(

Ja oon iha sairaan väsyny, enkä keksi enää mitää kirjotettavaa, vaik kaikkee kuitenki tapahtu ja ääh pööh sori, mut nyt on vaan pakko mennä nuggumaan. ;__;

Oli tosi kiva lauantai, meiän pitää ottaa se viel uusiks~!! :3 ♥

Öitä kaikille~~♥♥♥

7 kommenttia:

noora kirjoitti...

Jonka sisälle host äiti tekee ruoat < eiku joo XDD

Hei todellaki otetaa uusiks ja Ank Rougeen ollaan todellaki menos, koska en ostanu sielt viel vaatteit!! Ja lolitakauppa kyllä!

やくそく!! =) <3

ps. okaasan kysy et mitä nanba gi meinaa XDD <3

Anonyymi kirjoitti...

osaatsä jo japanii sillee et selviit ja puhut sujuvasti? :D

Asta kirjoitti...

Noora: *sähköinen pikkurilli lupaus* <3 Ja kerro host äidilles, et se tarkottaa maailman siisteintä ryhmä nimee ;D

Anonyymi: Kylhä täällä selvii. :D Ei se viel täysin sujuvaa oo, mm. aina välil pitää pysähtyy ja kysyy jotain sanaa mitä en ymmärrä, mut koko ajan se paranee kuitenkin. :D

Anonyymi kirjoitti...

Hei täällä puhuu suomalainen miehesi teea!
miehän sanoin baby et siel on AKB48 joka helvetin kulmassa :D mutta joo vähänkö mua ärsyttää ku toi mun sähköposti ei vaa yksinkertasesti toimi en voi kommunikoida kanssasi JDLAKMSOP!??! aaaghh.. ootko törmänny jo tissejä puristelevaan ja erittäin kovaääniseen puppyyn siellä?;) sano terkkui: mee pois. ja joo hei plz kill yourself _noi_vaatteet_ ja noi kengät ja toi nuttura aaa mäki meinasin muute ostaa sielt tollasen tummanruskeen sillon.. kun elämä maistui vielä jollekkin. nyt alkaa tulla noloa tekstiä jo joten siirryn taas normaaliin aiheeseen.. niin mutta siis tosi hyvä mun täällä ostella h&m:stä tylsiä tylsiä ja tylsiä vaatteita.. :( tuo mulle jotain TOSI kivaa sieltä :( ps toi puhelin hjsldkwjoekws JOKU taitaa olla HIEMAN kateellinen O__o"
kirjotan ku joku 11v. olen väsynyt. VOI ETTÄ ku toivon et ois joku salainen taikapuhelinlinja et voisin _soittaa sulle omfgidehloejd tää on niin outoooooo. well mate, just make sure you´ll keep having fun there. just tajusin et kaikki näkee tän kommentin. nii ja siis mun nimihän oli jorma.
T. ^100%KoMeAjOrMa´95^ ;)))))))))))

Riikka kirjoitti...

oi vähän kivaa oikeesti, että sullakin on blogi (siis jos et tajunnu niin oon kallio riikka, tai toinen niistä) :D tuun stalkkailemaan sua tänne!

Tuittu kirjoitti...

herranjestas ku kaikki näyttää ja kuulostaa niin taivaallisen ihanalta. onks sulla oikeesti siellä kokoajan tosi hauskaa koska siltä ainaki kuulostaa :D ja mietin myös että paljonko sulla on oikein rahaa kun pystyt kokoajan shoppailemaan vai onko kaikki vaan tosi halpaa siellä? ja tosi ihania vaatteita, miksei suomesta saa mitään tollasta ihanaa. ja herranjestas miten osaat puhuu japanii tolleen mitä kuuntelin siitä yhestä videosta. siel varmaan oppii paljon. hirvee ikävä sua <3

Asta kirjoitti...

Jorma: pistinkin teikäläiselle jo viestiä facebookissa, mutta en voi vastustaa tätä. <3 Joo siis meil oli tänää enkun koe, siin oli pari kysymyst jotka liitty AKB48:iin............... meneeks jo vähän yli. Ja HUHAhhah mun on pakko kyl nyt myöntyy sun kaa, oon niin rakastunu toho kännykkää, meen sen kaa naimisiin, kiitos hei. :( Miks tollasii kännyköit ei voi käyttää siel pohjolas... ja haijaij mä vaan kuolen näille vaatteille tääl _joka_päivä_ <3 oot sä sit missä vaan niin aina löytyy jtn kivaa ostettavaa... hei hei raha. Oli kiva tuntea. Mut pidetäänpäs viellä yhteyttä suomi chatissa ja koitas saada se sun sähköpostis toimii, mikä sitä vaivaaaaaaa. :(

Riikka: kiitos, tuu ihmeessä stalkkailemaan! :D Ja huomasin nyt vast, et sulki on blogi, jotka alan kans stalkkailemaan. <3

Roosuliini: SENKIN MURMELI kiva saada kommentti sult <3 :) Joo ei mulla erityisemmin sitä rahaa ookkaan, toi on vaa tollasta, ku tuut alussa tänne ja tääl on näit törkeen ihanii vaatteit semihalvalla, nii (ainaki mulla) se lähtee vähä käsistä, ku haluu ostaa esim. __kaiken. :D Mut nyt oon pistäny itteni shoppailu lakolle, eikä rahaa oo kukkaros täl hetkel varmaa ku jonku 10 euron verran....<3
Aaaa hehe kiitti <3 :DD Ite just kuuntelin noit viedoit sillee joo voi itku kiva ääntämys asta... Mut kyl tääl nopsaan oppii, puhumine viel tökkii reippaasti, mut ymmärrän enemmän mitä ihmiset puhuu ja sanoo. :)
Ikävä! <3 :3