12.6.2011

Sports festival

Oon niin kekseliäs otsikkoiden kaa, et itkettää. :D

Mut hei taas kaikille! Postaan tän nyt siis uudesta host perheen kodista! Täällä nyt oltu sellane viikko, tosi ystävälline perhe, mut on tää muuttamine rankkaa. Maanantain oli kunno breakdown, ku oli vaa nii poikki ja sekasin tästä, mut kaikki kannusti ja oli ihanii, sain suklaajätskin maikalta (suklaa parantaa♥) ja nyt kaikki ihan hyvin. :)

Eli perjantaina oli koulun sports festivaalit!

Joka siis tarkottaa, että koko koulu kisaa ja urheilee eri peleissä päivän ajan. Lopuks sit on tanssi esityksii kolmannen vuoden oppilailta. Oli kyl iha tosi hauskaa, vaik en urheilust tykkää. :D Ite siis osallistuin kahteen peliin, juoksuun ja semmoseen jännään ryhmä peliin, joka kusi aika reippaasti, kaaduttii vaa maaha sen jälkee nauraen. :DD


Ennen festivaalin alkua.



Natsuki ja sen valtava juomapullo..:DD






Georgina!♥ Puoliks australiainen, puoliks japsi, opiskelee Baikassa kolme kuukautta. Iha äly mukava, meil on joka torstai kirjastos tunnin verran semmone purkaus/puhumis/juoruilu hetki, ku meil pitäis olla selfstudyy. :D Mut aina sen tunnin jälkeen on nii hyvä olo, ku on päässy kunnol puhuu ja aaaa en haluu et se lähtee. :<



Natsuko ja Aika ~♥


Maho ja Astan upea urheilu look. :D


Honoka, jonka nimee en koskaa saa oikein, joten nyt kutsun sitä Hoo-chaniks. :D Mut keharoin ton tytön kaa loppu festareiden ajan, mm. yritti arvailla mun kuppikokoo (eikä muute oo ainut, joka on tullu klähmii rinnoist ja kyselee kokoo....):D

Pakko kertoo tähä välii, et yks päivä yhet tytöt meiä koulust tuli mun ja Georginan luo sillee "omgomgomg!" ja ne halus kätellä ja koskettaa mun hiuksii ja tuijotti sentin läheltä mun silmien värii ja sit lopus ne alko kyselee, et onks mun kainalokarvat mustii vai minkävärisii, ku hiukset on vaaleet........kuolin semisti, ku ne osotteli omia kainalojaan sillee "meil on mustat!" :D


Ayane!♥ Ja oikeesti, mun on pakko sutata naamaa, kosk sillee juoksun ja sateen jälkeen, nii beauti is true.


......tipuin melkee lattialle ku näin mun polvet, KIVA POSE ASTA. :D Mut nää on muksui, kaikkien nimii nyt en muista, mut osan (nimii pitää viel oikeesti opetella..) :D ♥


Oneesan (sisko) eli Fuyuu onnellisena. ♥


Ylärivin vasemmalta Sari ja Fuyuu ja sit alarivin vasemmalta Ayane, Sato ja Mitsuki ♥ JA KATTOKAA kaikil oli dango tollon. O_O söpöjä. ♥

Ja sit ku oli ruoka-tauko nii luokas soi mm. Big Bang, AKB48, Tohoshinki, NEWS jne ja bailattii luokas. :D Ku Tohoshinkin Mirotic alko soimaa nii Ayane ja minä aletaa huutaa ja kiljuu ja hypätää toisiimme vasten ja hell yes. :D

Pakko kertoo tähän välii, et aina about klo 6 meiä koulus alkaa soimaa Totoron tunnari, ku ilmotetaan, et maikat lähtee koulusta ja näin. 8D

Video luokasta, ruoka-tauon aikana (KARA soi taustal btw) ku Sari näytti esiintymis taitojaan ja voitte kans kuulla, ku oon opettanu noille suomenkielee, bongaatte lopus sanat "minä rakastan sinua" "kiitos" ja "hei hei" :DD


Oon iha helvetin helium tossa, koittakaa kestää. :D

Sit sain kuvattuu pari tanssii ennen ku akku loppu!

Tanssi ryhmä numero 1 (teema AKB48 ja high school musical)




Tanssi ryhmä numero 2 (teema voikukka)



Aaaa youtube ei nyt suostu lataa tota kolmatta videoo, mitä vammailua, sori. :(

Sit loppuun viel ostoksia~

Eli okaasan osti mulle hiussuoristimen!




Siin on tommone jännä kuori juttu ja se on pieni ja kätevä ja hyvä ja sil voi kihartaa ja suoristaa ja se on pinkki ja hallelujah.


Sit kaks tollast koriste muffinssii kännykkään tai ipodiin~~


Sit tän hetken saldo kännykkäkoruista (enkä viel ees omista kännykkää...) ja uusista hiuspompuloista :3:


Uus hame ja paitanen (joka makso about 8 euroo!)


Uus popteen ja uudet tekoripset :)

Ja tän hetken suosikki:





Eli Prisila nuttura! Oon halunnu tollasen suomest asti ja olin semisti kikseis ku löysin ja viel oikeen värisen (paitsi kuvas näyttää kyl ihan oudon väriselt..)! *o*


Yritin nopeesti laittaa sen päähän, et saisitte kuvan, ennen ku lähin ulos sushille, joten nuttura on vinos. :'D

Ja sit viel loppuun kuva, kävin eilen kampaajalla leikkauttaa otsiksen, huonot latvat pois ja ohentaa vähä latvoja:


Se kampaaja oli tosi nopee ja hyvä, juteltiin siin jtn japaniks ja lueskelin lehtee ja sit pam, valmis! Olin vaa et kiva ku suomes on sit nii hidasta...D:

Mut nyt täytyy taas lopettaa! Teist on muute tullu kauheen hiljasia yhtäkkii, saa kyl kommentoida! 3:

Byebye! ♥♥♥

5 kommenttia:

j u i kirjoitti...

Hiemanko hajosin tolle 'teema:voikukka' .......... XDDDD mielenkiintonen teema ....

Mut siis jooo! Ihanii ostoksii<3 tääl on IHANA shoppailla naa? Kaikki on niin söpöö ja aaaaah ne kaupatki agshsksjskd XDD

Koht nähdään<3 pidä hauskaaaa i love youuu!

Anonyymi kirjoitti...

Aaa apua oon koittanut kaksi tai kolme kertaa kirjottaa sulle FB yksäriä, mutten oo saanut luonnistumaan :<

Hienoa, että siellä menee hyvin! Oon tosi ilonen, että on ollut ainakin näillä näkymin aika mutkatonta siellä :) Varmasti upea maa!

Meillä täällä Suomessa viedään toista kesälomaviikkoa, itse oon töissä. Ensi viikonloppuna on Desucon, josta varmaan tulee kuvia mun FBhen. (En viiti mitään alkaa säätää postin kanssa, kun sulla tuo host-perhe tuppaa vaihtuun useemmin kun kerran.. D:)

Sun japanin puhuminen kuulostaa jotenkin hirrrmukivalta! En oo kyllä aikasemmin kuullut, kun puhut japania, mutta oli ihan superhienon kuulosta! :') Teillä näyttää olevan hauskaa...

Miten muuten siellä huomaa helpoiten kulttuurierot Suomen ja Japanin välillä? :o

Paljon terkkuja ja haleja sinne! Anteeksi, jos tää vaikutti randomilta ja lyhyeltä, mutta halusin ilmottaa, etten missään nimessä ole unohtanut sua!

xoxo
- Viliina

Anonyymi kirjoitti...

KIVA... lausut ihanasti japanii XDDDDD<3 kuulostaa tosi oudolta. mäki haluun oppii >: noi kaikki ihmiset kans vaikuttaa tosi mukavilt hehehe ja tosiaa vaik en kommentoiskaa ni oon lukenu IHAN kaikki nää sun merkinnät ja tarkistan tyylii joka toinen päivä et onko tänne tullu jotai XDD<3 pidä hauskaa ja terkkui täältä...SATEISESTA SUOMESTA<33...yeah tää kesäloma = sadetta puolet viikosta. lovin' it. BTW ois kiva joskus puhuu puhelimessaki ku nyt sen sait, ikävä hun♥!

Anonyymi kirjoitti...

OHO...NIIN T KATA TOSIAAN XDDD

Asta kirjoitti...

jui: joo olin itekki sillee whotta fuck voikukka.......:DDD aaaa kiitti! ON ON OIKEESTI tääl shoppailu on nii erilaist ku suomes....<3 ;__;

viliina: heee eipä mitään, kiitti että laitoit ainaki nytte! <3 ^^ Tsemppaa töissä hei! Ja hoo kiitos, ite vammattaa mun japani tos videos iha sikana mut halusin kuitenki postata ton videon nii...:D En iha tajuu tota vikaa kysymystä, mitä meinaat sil? Helpoiten? :O Haleja ja terkkuja takasin! <3

KATA BEBE: I miss u hun <3 ja jeeeee hyvä tietää et luet, vammattaa ku haluun jutella sunki kaa pitkäst aikaa, mitä kuuluu peipponen? :( <3 Ja hoho kiitos, vaik edelleen mun japani tos videol on korvii särkevää :D ja täälki sadekausi et hey the god is just being fair to us <3 lisää mut skypeeee :)