10.3.2011

4 päivää?

Heihei!

Heti ensimmäiseks ilmotan et:

Whoop-de-fucking-do, oon kipee.

Aamul heräsin ja tajusin, et hei mitä mul on kuumetta. :(
Ja tänään mun piti mennä Ellan kaa syömää ja leffaa! this suuuucks ;___;

Huomenna lääkäriin, pakko parantuu ennen lähtöö... heti ku sain tietää, et meen tyttökouluu mul alko päänsärky ja seuraavana aamuna herään kipeenä. Stressiä much?

Jepjep mut nyt kerron mitä oon tehny:

Eli viime lauantaina oli läksijäiset, KIITOS kaikille jotka tuli ja isot kiitokset katalle, teealle ja ilpalle koristelusta~~

Ja koska ilppa on nakki eikä oo sendiny mulle kuvia läksijäisitä, pystyn näyttää teille vaan jtn kuvia koristelun aikaan :D



rock on, ilppa. rock on.



Ja loput kuvat on vähän asiattomia tänne, koska en oo ihan varma ketkä tätä lukee...:D

Mut oli kivaa! Ja itkettyäki tuli aika reippaasti.

Sit sunnuntaina äidin kaks kaverii tuli meille ja pidettii kans miniläksijäiset ja sain kortin ja pikku lahjoja~ :)

Maanantaina kävin koulussa vikaa kertaa! Kiitos kaikille jotka tulitte moikkaa ja halaa ja näin. :( ♥ Ja päivällä oli toiset miniläksijäiset jos oli mun setä, sen vaimo ja täti. Sit illal menin elokuviin kattoo black swanin ja sen jälkee menin yöks Pihlalle ja Santulle :)

Tiistaina kävin hakemassa viisumin!
Se Japanin suurlähetystö on aika jännä paikka..:D vartija saatto meiät ja siel oli iha kultasta kaikki. Siin oli kaikkii esitteitä ja karttoja ja jostain syystä napattii vaa kaikkee messii äidin kaa gheh


Keskiviikkona kävin hammaslääkäris ja alotin pakkaamaan. Matkalaukku:


Ja tänään käytiin vaihtaa rahaa äidin kaa!


Jeheeee :D

Ja muita ostoksia:




Hyvät kävelykengät japseihi! Ja toi laukku vaa sopi niihi nii hyvi et oli pakko ostaa :D




Kalenteri ja sukkikset. Toho kalenteriin pitäis nyt listata kaikkien synttärit ja suomalaisten juhlien päivämäärät.

Ja ostin viime viikolla:




Jeesjees. :D Ja mitkä fiilikset nyt ennen lähtöä? Ne on nii sekavat ja ristiriitaset, et en tiiä ees osaanko selittää. Mä haluan lähteä, mä oon valmis lähtemään, mut tää lähteminen on vaan niin vaikeeta. Päässä pyörii asiat joita tuun ikävöimää ihan liikaa ja kaikki mikä vois mennä japseissa pieleen. Välil taas tulee semmone "jes kohta lähden!" mut aika harvoin. Toi tyttökoulu onnistu jotenki pudottaa mun odotuksia.

Eikä todellakaan tunnu, että lähtisin neljän päivän kuluttua. Ihan ku siihen ois viel tosi pitkä aika. Ja stressaa. Neljä päivää, enkä tiiä vielkää mihin perheeseen meen asumaan vuodeks. Kerrassaan mahtavaa sanoisin. Luojan kiitos ei oo enää koulua, en voi ees kuvitella miten stressaantunu sillo olisin.

Juuu mutta ei mulla oikeen muuta :)

Bloggaan taas, kun ehin!
Byeeee!! ♥

5 kommenttia:

j u i kirjoitti...

Asta hoi, älä huoli tosta tyttökoulusta♥ se on vitun upee koulu ja uskoisin et ku saat sieltä nopeesti kavereita niin eiköhän ne tutustuta sut muihin jätkiin + niitä löytyy muutenki kaveripiiristä, aiiivan varmasti ! C:
ja kaduilta ofcourse~ ! XD

oon kovin koittanu miettii miten kuvata mun fiiliksii mutten oo onnistunu löytää sanoja - mutta u did it ! "Mä haluan lähteä, mä oon valmis lähtemään, mut tää lähteminen on vaan niin vaikeeta. Päässä pyörii asiat joita tuun ikävöimää ihan liikaa ja kaikki mikä vois mennä japseissa pieleen." JUST NIIN !! mutta WE CAN DO IT :D asutaan samassa kaupungissa ja voidaan nähdä usein, no matter mitä ne YFU:n säännöt sanoo :D sit jos on paha mieli, niin mennään vaikka kahville tai jotain :C ♥♥

Jusa kirjoitti...

Joo nyt hei tsempataan vaan toisiamme, musta tuntuu ku lukee toisten YFU-japsivaihtareiden blogeja et kaikilla menee mielialat ihan älytöntä vuoristorataa! mäki oon välillä ihan onnessa ja välillä järkyttävä stressijännitys. But We Can DO It! ja ku saadaan olla eka viikko porukalla niin varmasti tulee semmonen fiilis et haluu olla siel Japanis. Ja Asta: et ole yksin tän isäntäperhetietämättömyytes kans :D mulle ilmotettiin tänään että mä meen aluksi väliaikaisperheeseen, mut vähätpä tuosta ;)

j u i kirjoitti...

Jusa, jep ! onneks ei olla yksin tän fiiliksen kanssa, helpottaa tosi paljon ku on ihmisiä joille puhua ! ;__; Ja uskoisin et viimestään sitku on perheet hyvästelty ja istutaan lentokoneessa, niin fiilis lähtee nousuun. koska sit ei yksinkertasesti voi enää peruuttaa takasin, vaan pitää ite asennoitua silleen et nyt se vaihtisvuosi alkaa, ja se riippuu suurimmaks osaks itsestään millanen siitä tulee ! :) ja se eka viikko tulee olemaan varmasti helvetin upee♥

Asta kirjoitti...

Jussi ja Juuli: eikääää ootte iha parhaita!♥ :D Oon kyl samaa mieltä, et fiilikset lähtee sit lentokonees viimestää nousuu, heti ku tää ihmisten hyvästely ja lähteminen on ohi ja ollaan lähetty! Sit jää Suomi taakse ja alkaa elämä Japanissa! :D Tehään ekasta viikosta muistamisen arvonen♥ Ja ja juuli ihana, näin tehään! Ja jussi kauan oot sen väliaikais perheen kanssa?

Vähänkö fiilikset parani heti noist kommenteist, WE CAN DO IT, heee nähään sitte lentokentällä ja otetaa se ryhmäkuva ♥ :)

Jusa kirjoitti...

Juu tänään sitten tuli tietoaa väliaikaisperheestä, mut käykää siitä lukees mun blogista (tnää varmaan kirjoitan). Mulle sanottiin et mä oon siel nyt toistaiseksi kunnes varsinainen perhe löytyy, ja jos menee hyvin siel nii varmaan ihan jäänkin sinne :)