9.3.2011

Tietoja!

Moimoi!!

Tänään (VIIMEIN) sain puhelun YFU:lta ja mulle kerrottiin nyt mitä ne tietää.

Elikäs, varsinaisesta perheestä ei ole tietoa, mutta sain tietää mun saapumisperheen tiedot. On tän perheen kanssa kaks viikkoa ja pääsen varsinaiseen perheeseen vasta huhtikuussa. Syynä voi olla mm. se että nyt kun on Japanissa kesäloma nii ne on matkoilla jossakin.

Saapumisperheessä on siis isä Toshimi ja äiti Fumie, kummatkin company employeita. :) Sit saan kans veljen (18 vuotta)! Näillä on tytär (16 vuotta) mut se ei asu kotona(?).

Asun Osakassa, Nishi-kun alueella, jossa myös mun vakituinen perhe tulee asumaan (helpompi muutto siis!). Ja Nishi-kun on siis keskustan lähellä joka käy mulle hyvin jesjes♥

JA SAIN KOULUTIEDOT!

Tuleva koulu: Baikai High School

Sivut: http://www.baika-jh.ed.jp/
Enkunkieliset sivut: http://www.baika-jh.ed.jp/eng/engtop.html

Koulun motto: Do for others what you want them to do for you.

Koulu on siis yksityinen tyttökoulu. Aluks petyin aika pahasti. Sekakoulu ois ollu must tosi kiva ja oikeestaa toivon kaikist eniten ETTEN pääsis tyttökouluu.

Mut nyt oon pyöriny ahkerasti noilla sivuilla (jotka oli tosi vaikee löytää D:) ja oon nyt aika innostunu tosta koulusta~~

Klubeja on paljon (mm. leffa clubi, joku radio clubi, drama clubi, bändi, jazz tanssii, cheerleader clubi, taide clubi, teeseremonia clubi, kalligrafia clubi, englannin lausumis clubi, joku kellonsoitto clubi :'D, tennistä, kendoa, lentopalloa, uintia, korista..jne)
Koulu on ulkonäöltää hieno, iso ulkokenttä, sisäuima-allas, kirjasto, laboratorio, joku rukoushuone (jotenki toho kouluu liittyy uskontoaki?)...
Sit toi koulu panostaa kansainvälisyytee eri prokkiksilla ja vaihtareilla eli ehkä ne osaa jotenki enkkuu siellä? :D

nii ja koulupuku ;____; tykkään ♥


Ja kesäpuku:


Koulu:


En oikeen tiiä, mut ymmärtääkseni tohon kuuluu kans Baikai junior high school?


jee suomen lippu!

Ja ku luin ton nimen ekan kerran kiireessä erehdyin luulee et mut oltiin pistetty "baka high schooliin"...joo. kheh.

Loppujenlopuks koulu vaikuttaa kivalta paikalta. Sovittiin Juulin kanssa, että se saa sitte tutustuttaa mut niihi poikii, ku pääs sekakouluu :D:D

Veikkaan, että mut oltiin laitattu tonne ehkä ku harrastan kaikkee taide hommia ja oon ilmasutaidon lukiossa? Dunno. Mahdollista. Mutta mutta. Pistän tässä pian toista merkintää mun viime päivistä, ku tästä tuli jo niin pitkä.

Byee~~♥!

5 kommenttia:

Jusa kirjoitti...

Onnittelut, hienoa et sait koulupuvun josta tykkäät! Mulla tulee kans YFU-puhelu varmaan tässä loppuviikosta. Tsemppiä loppuvalmisteluihin :)

noora kirjoitti...

Oii vähän kiva kun löysit noin hyvin tietoja koulustas!! =) Mun koulun sivut ei oo ihan niin.. informoivat :D Ja onnee näin alustavasta perheestä ja sillai =)

Asta kirjoitti...

Noora ja Jussi: Kiitoooos! ♥ tsemppii teillekki näihi vikoihin päiviin! :) ja toivottavasti tulis sullekki jussi se tieto pian :(

j u i kirjoitti...

no kiva :O ♥ joku priimus-koulu♥ kävin noil enkkusivuil, vähänkö hieno *--* .. asd oon kyl kade tosta sun kodin sijainnista ! c'moon asut ihan nanban vieres XDD♥♥ mut hihih oon ilonen et sait perheen jnejne! ^^

Asta kirjoitti...

jeee kiitos juuli ♥ ^^ mut oon kyl kade sulle ja muille jotka pääs sekakouluu!! vieläki pännii toi, vaik varmaa siel on hyvii tyyppei ja toivon mukaa iha hauskaa mut....yhyh. NO GUYS. fuck this. njaa katsotaan sitte mite siel menee :D:D