14.4.2011

2 viikkoa

Moimoi!

Tämmönen pikapäivitys~


Eli eli

YFU soitti tänään ja ilmotti, että se perhe, joka ois kaavailtu mun vakituiseks perheeks, ei pystykkää ottaa mua. Niiden sukulaisii oli ollu Sendaissa eli tilanne niiden perhees on nyt varmaa aika sekava. Voin vaan kuvitella. Sanoivat, että ei ois reiluu muakaan kohtaan, et joutuisin keskelle sellasta tilannetta uudes perheessä. Ymmärrän ton täysin ja toivon et se perhe pärjäilee siellä~ :(

Mut sain kuulla, et mun uutta perhettä aletaan metsästää mun koulusta! Eli jonkun oppilaan perhe voi olla mun tuleva host-perhe. :) Jee toivoa on~
Ja se koulu oottaa mua kuulemma tosi paljon ja on innoissaa ja aaaaa, sympatia-kohtaus sitä kouluu kohtaa ;__; ♥

Lähtöä oon nyt jännittäny täs aikalailla. En uskalla viel innostuu liikaa lähöstä, koska pelkään, et sit seki perutaan tai menee pieleen tai ei vaan tapahdu. Luultavasti uskallan luottaa lähtöön 100%:sesti vasta sitten, ku ite istun siinä lentokoneen istuimella. YFU sano, et jos asiat pysyy samalla mallilla ku nyt, nii ollaan kahen viikon päästä kyllä lähössä. Hyvältä kuitenki siis näyttää.

Ja mitäs muuta...

Mun Japanin taidot on kehittyny eli oli ihan oikee päätös ottaa niitä yksityistunteja. Tähän asti oon tykänny tosi paljon opiskella Japania näin. : ) Saa nähä millasia yksityistunteja mulle tulee sielä koulussa~

Muuten aikaa on kulunu kavereiden kaa olemiseen ja sit tohon kielen opiskeluun. :D


Viime aikojen ostoksia: huppari, paita, hattu, käsikorut ja päälle viel ilmaseks valkoset polvisukat~~ ja perus musta paita joka ei ole ilmeisesti kuvassa. :D


Omnomnommmm otettu joskus äidillä ennen sen lähtöä (se lähti siis Ranskaan enkä varmaa tuu näkee sitä ennen lähtöö .__.), tänä lauantaina suuri ja kunnioitettava Ilona vie mut ja Tonyn syömää sushia (MUN EI TARTTE MAKSAA VICTORYYY):D

Ja pian on kans A-partyt ja Juuli tulee varmaa sillo meille yöks jeejee! :)


Kiitän ja kuittaan!

Byee♥♥

3 kommenttia:

noora kirjoitti...

Ihana hattu !! ja vähän kiva kyl noi yksityiset japanitunnit.. siel pystyy varmaa keskittyy vähän paremmin kun normeilla tunneilla :D sillee oma keskittymiseni ei aina ollu iha huipussaan tunneil.. :''D
Ja mulla toi sama juttu et se sata prossanen luotto matkaan tulee tosiaan vast lentokoneessa.. ja toi koulu awws ;__; toivottavasti löytyy ihana perhe !! =)

j u i kirjoitti...

awww ;__; Voi eiii~ toivottavasti sun host-perheellä kaikki järjestyy ja toivottavasti saat uuden hyvän host-perheen mahdollisimman nopeasti ♥ PS SAAT KYL KIRJOTTAA SEURAAVAAN POSTAUKSEES ETTÄ JULIA ON MAAILMANHERRA ♥ pienenä vastapalveluna ikäänkuin xD siis ranskaan?? mitä miksi ;__;
aa mua alkaa kyl jo nyt jännittää koko matka aaaa toivottavasti mitään ei tapahdu ni päästäis jo lähtee ;;__;;;;

Asta kirjoitti...

AAAAA NOORA JA JUULI ootte iha huippui : < ♥ toivon samaa :(

noora: Kiitos! ♥ jooo ja läksyihinki panostaa iha eri taval ku on ainut oppilas ja sillee just pakko keskittyy :D ei voi vaa nukkuu missää luokan takana (niinku mä yleensä teen) ::D

juuui: AAAA näin teen! XDD ja kirjotan et elämä on harrya. tai jtn. eeeeee. :::DD

Ja se matkas sinne nyt ja on johonki kesää asti, meil on semmone pieni kämppä ranskas ja sil on kavereit siel ja jtn työprojektiiki kai ni :<

Joooooo oikeesti nyt toivotaa vaa parasta! Ydin-ryhmä Japaniin! :___: