29.4.2011

I`M ALIVE

Japanissa ja elossa!

Oon kuulkaa vaik kuinka yrittany saataa oman koneen ja netin kanssa ja yhet yfu miekkosetki tuli kaymaa auttamassa, mut ei onnannu, joten postaan tan nyt obaasanin koneelta eli saatte vaan aa:ta ja oo:ta :D

Eli eilen tultiin Japaniin!

Matka meni tosi hyvin, oli hauskaa ja en voinu nukkuu yhtaa, kiitos kokiksen ja kahvin :DD ja unettomuus kyl kostautu jalkeen pain. Nytki vasyttaa simosti vaik nukuin yli 10 h!
Sit saavuttiin yhessa Tokioon ja sielta hajaannuttiin kaikki eri Japanin osiin. Nooraa, Juliaa ja mua oli vastas semmone japsi mies puvussa.
Oli muute aika vakuuttava alku meille ku mentii kentan vessaa eika osattu ees huuhdella tai kayttaa sita kasituuletina......tasta se lahtee hei :DDD
Ja oltii iha kikseis ku nahtii eka juoma-automaatti. Mut ei siin viel mitaa. Seuraavaks se mies ohjas meiat 60 min bussi matkalle toiselle kentalle, ja voin vakuuttaa, et sen bussi matkan aikana mun leuka oli lattias asti ja silmat vaaras pullahtaa ulos. Nahtii mm. koulutyttoi, merta, riisipeltoi, totorost suoraan revittyi metsii, valtavii rakennuksii......oltii Japanissa ja en voinu uskoo sita. No, en ma iha viellakaan usko. :D

No sit mentii sinne kentalle jost meian oli tarkotus jatkaa matkaa Osakaan yhessa. Mut yhtakkii se mies pamauttaaki, et joo, Asta lentaa yksin Osakaan eri lennolla ja Noora ja Julia menee kahestaan. No siin kohtaa nous jannitys ja pikku paniikki, et mites taa ny nain. Mut ei siina sit voinu muuta ku seurata sita miekkosta, ku vietiin mun laukku ruumaan ja se saatto mut laukun tarkastukseen.
Mut arvatkaa mita: se meniki iha hyvi! Loysin nopee portin, kiretelin vaha kental ja lueskelin mun japanin kirjoja. Sit paastii koneeseen, vannon et olin tyylii anut lansimaalane sil lennolla, ja kyl ihmiset katto vaha. :D
Vieres istu joku mummeli, joka puhu itteksee ja lentokoneen emannat oli onnessaan, ku puhuin japaniks. Nii ja nukuin koko matkan~
Ja voi herraisa Osaka on mahtavan nakone ylhaalta. Varikkait taloi ja rakennuksii iha vierivieres. Kattelin vaa suu auki.

No sit kuumotti, et mitas nyt, siel on se opettaja vastas, oon iha unes, en osaa puhuu kohteliasta japanii nytte ja sit se vie mut tyhjaa kouluu ja sit vie mut obaasanin luo ja automatka tulee olee nii akward.

Lol. Taman takia sanotaan et lahtekaa ilman ennakkoluuloja.

Kavelin ovist ulos, Siin oli Mr. Ikeda, Michael, Obaasan ja sen frendi sillee "ASTAAA!" ja obaasan tuli heti halaa ja huh. :D No noi tarjos sit mulle safkat ja vei mut johonki kental olevaa safka mestaa ja juttelin paljo Michaelin kanssa (siis Baikan enkun ope jenkeista) ja se kerto jtn koulu juttuja ja anto koulun saannot paperil ja yhteystiedot, et jos mua painaa jokin nii tulisin heti juttelee jollekki opeista ja et mul on kolme opee (ikeda, Michael ja joku kolmas) jotka on mun "turvaverkko" ja tuli nii hyva ja turvalline olo heti. Kummatki opet oli iha alyttoma rentoi ja hauskoi!
Mm. ku tyypit vaa katos ja jain sen enkun open kaa kahestaa ettii niit ja sit puhuttii jtn ja vahingos sanoin "fuck" ja olin iha et "eijei anteeks!!" nii se vaa siihe et "no, no, it`s okay, like, I don`t give a shit." ja joo hajos :D

Sit ne paasin Ikedan kyydil kouluu ja se koulun ymparisto...........taydellista osakaaaaaaa just sellast ku oon unis nahny ~~
Ja sit matkan varrel alko nakyy meia koululaisii ja koulupuku on sopo livena!!

Ja ku paastii sinne koululle. My god. :DDDDDDDDD se jos mika oli kokemus.
Tulin ulos autosta nii siihe keraanty jtn tyttoi ja Michael kaski niide esittaytyy englanniks.

Heihei tahan valiin heitan ku unohin sanoo, et siis sain tietaa et baikast onki kolme tyttoo halukkait ottaa mut! Joten oon jokasen luona kuulemma kaks kuukautta. Jatkuu:

Ja sit siihe tuli yks tytto joka on mun tuleva toka host sisko ja ku Michael sano et tykkaan arashista ja se tytto kysy et kenest ja sanoin et ninomiya NII SE HALAS JA ALKO ITKEE sil o pinkki docomo kanny ja taustakuvana ninomiya..........sulan, sulan heti. ;---; Ja ne muutki tytot oli iha et OMG TYKKAAT JOHNNYISTA kosk siel entiset vaihto-oppilaat on tykanny enemma visual keista nii :D

Sit lahettii kavelee sisalle ja se tytto otti mut kasikynkkaa ;___; ja kaveltii niit portaita ja sit alko yhtakkii kuuluu iha jarjettoma kovaa huutoo ja kiljuntaa. Olin iha et nyt on tapahtunu jtn apua kauhee huuto sattuks jollekki jotaki. Ja sit paastaan ne portaat ylos ni ehka huvittavin naky ikina :DDDDDDD

Mr. Ikeda piti mun kotiluokan ovensermeista kiinni ja mun luokkalaiset tytot tyons sita huutaen ja kiljuen ja kadet vaa kurottu sielt ikedan takaa. :DDDDDDD Sit Ikeda paasti irti ja ne tytot juoksee mun luo huutaen ja hypataan toisiemme kurkkuihi ja hypitaa siin kimpassa kaikki kiljuen ja lapsitaan kasia yhteen :DD 
Ja nain mun kotiluokan! Ei mikaa iso, semmone normi, jepa :)

Sit kaikki esittayty Michaelin painostuksest englanniks mut en kyl muista kenenkaa nimii enaa D:
Ja nain mun ensimmaiseks tulevan host siskon yhes toises luokas, kateltii ja nain :) iha muksun olone. Mut oli kyl nii haslinkii ja sit siit jouduttiinki lahtee nopee pois.Nii ja paljo kuulin jo sita "sopo" "kaunis" ja ku sanoin yhelle et eeii ku se on sopo nii se hakeltu aika pahasti :`D

Sit menin siit obaasanin kaverin auton kyydil rautatieasemalle ja jaatii siel pois obaasanin kaa. Ja siit ny alkoki kunno haslinki. En ees muista kui mont kertaa vaihettii niit metroi ja junii ku yritin siel nopeesti raahaa valtavaa matkalaukkuu tormaillen iha alyttoman upeiden nakosiin ihmisiin ja huh aaa. Lopult oltiin perilla taalla "maaseudulla" niiku obaasan sanoo vaik ei taa must kyl oo. Otettii taksi ja tultii tanne. Talo on iso ja kiva, mul on oma iso huone, sanky ikkunan vieres :)

Illal katoin tv:st arashii :DD taa mummeli on iha huippu, se nauhotti mulle toisenki ohjelman jos oli nino ja ohno, et voisin kattoo sen aamul. Se tykkaa matsumoto junist ja koreasta :DD sdfghjk.

Tanaan sain nukkuu pitkaa mut herasin jo 9 aikaa. Katoin sen ohjelman telkast ja trlol obaasan vaa nauro mulle ku olin iha kikseis. Sit mentii jonnekki vanhus tapahtumaa jos vanhukset laulo onnellisina ja pelas jtn omena pelii emt :DD tuli paljo sita sopoa ja kaunista taas ja kehuttii mun japanii vaik en osaa ku karpasen kakan verran. Toisaalt obaasan just sano, et mun Japani on tanaa parempi ku eilen ja pakko sanoo et kyl siihe tuli heti ero ku sain nukuttuu pitkaa ja kunnol.

Taa puhuu ja ymmartaa enkkuu yllattavan paljon, mut puhutaan kyl japaniks. Hyvin menee, vasyttaa vaan iha alyttomasti joten lopetan nyt kirjottamisen ja alan koht nukkuu.

Sori taa on tosi sekava ja varmasti kirjotusvirheitaki ja kamalan pitka. D: pisteet niille jotka on jaksanu lukee tan kokonaan!

Byebye! ~~^^

6 kommenttia:

noora kirjoitti...

eikä vähä hyvä toi et se päästi ne juoksee sun luo XDDD <3 mut hei pärjäile ja kiva kuulla et kaikki on hyvin =)

Tiia :) kirjoitti...

Astaaaah :3 Nauroin ihan pirusti tolle "no, no, it's ok, i don't give a shit!" :D:D
Pidä kurjaa siellä ja tule pian takaisin. Eiku.
Pidä oikeesti toooosi hauskaa ja kerää vitusti muistoja ja kokemuksia sieltä... mutta tuu silti rakas ystävä ehjänä takaisin :) <3

Anonyymi kirjoitti...

aaa ihanaa kuulla et kaikki on hyvin ;__; en malta oottaa et pääsen kuulee lisää<3 pidä ittestäs huolta ja nauti nyt oikeesti ku pääsit sinne!♥ hajos muute tollee ''I don't give a shit'' hihii lav ju♥ T KATA

ps luulin et lähet pe ni aattelin et oltais viel keretty nähä ja kaikkee (ku teea sano, mut sehä aikaistettii) ni yyy >:♥

Ilppa kirjoitti...

AAAA ihana kuulla et kaikki on tollee hyvin eikä mitää paskaa oo käyny <3

jos saat joskus oman konees toimii ni onks sul skypee :D:D::D:D mun on pakko päästä jossai vaihees puhuuki sun kaa koska jossain vaihees tuun saamaa vierotusoikeit meiä keskusteluist...

haha i don't give a shit :D:D:D:D

♥:llä ilona

p.s. this is sparta

Anonyymi kirjoitti...

TEEA SANOO PSRKrio

Astaaaaaaaa baby girl nauti olosta siellä<3 oota vaa ku näät shibuyan ja ne kuumat jätkät siellä<3 voin sanoo et leuka tippuu jälleen<3 oikeesti arvaa kuolenko täällä ku haluun sinne takas ihmettelemää OLIN _VIIKON se on iha liia vähä huhyeiöokjö nähdään pian tuun jollai vietnamilaisella merirosvolaivalla sinne. vi ses.

Asta kirjoitti...

AHYYYYYAYAYAYH kaikki <3 Kiitos! Ootte muksui ja apapap i love u <3
ILPPA oireilen jo kans... eti vaa mut mun nimel skypest nii loytyy!