26.4.2011

Tomorrow??

Moi!


Noniin noniin!

Odotus on palkittu: lähen huomenna.

Hah.

Eiku.

Mitä?

HUOMENNA.

Iha sairasta! :D Ja mahtavaa! Ja vähän surullistakin. Mut huomenna meiän vaihtari ryhmä (ns. YDINRYHMÄ oh hell yeah) tapaa jälleen!
Ihanaa taas nähä kaikki. ♥ Huomenna otetaan sitten se kauan suunniteltu ryhmäkuva ja päästään sekoilemaan koneeseen~~
Jeheeeee ^^

Lähtö on siis 17.15
Kentällä pitää olla 15.15

Me saavutaan Tokyoon 08.55 seuraavana päivänä.

Siitä Noora , Julia ja minä siirrytään pienemmälle lentokentälle ja sitten seuraa toinen lento Osakaan.


Ku muita tulee sitten vastaan isäntäperheet lentokentälle, mua on vastassa mun luokanvalvoja. :D Se ajaa mut sit samantien koululle ja ottaa mitat koulupukuun.
Sen jälkeen se ajaa mut mun saapumisperheeseen, Kawachinagano-shiin asti, eli siit tulee aika pitkä automatka... paljo reissaamista yhelle päivälle. Oon varmaa iha poikki päivän lopussa. :D

Saapumisperheenä toimii siis rouva Mizuno, joka on YFU:n työntekijä. Lähetin sille viime viikolla kirjeen ja se vastas sähköpostilla. Mukavalta vaikuttaa~~ :) Asun sen luona n. 1 - 3 viikkoa.


Julia asuu siis mun lähellä! Neiti on itse taiteillut ton piirroksen, siin näkyy Julian koulu ja sen perheen koti. :D


Jännittää. Nää vikat päivät Suomessa on ollu ihania. Nii lämmintä ja ollu nii hauskaa. Huomen Ilpan, Teean ja Roosan pitäis tulla saattaa koneeseen (isän lisäks). Mulle tulee nii tajuttoman ikävä mun kavereita ja perheenjäseniä täällä Suomessa. Tykkään teist semisti. Senkin möntit. Nähään pian. ♥

En voi uskoo, että lähen kohta.
Mun unelma saattaa oikeesti toteutuu huomenna.
Ja vaik kuinka tätä lähtöö ajattelee, nii se ei tunnu menevän päähän asti.
Mä _oikeesti lähen!


“You are beautiful-tunnustus on tarkoitettu kaikille blogistanian näteille blogikirjoittajille :) Tunnustuksen saaja haastetaan julkaisemaan 3-5 ennen julkaisematonta kuvaa omasta elämästään (oman kameran kätköistä) pienten selitysten kera ja jakamaan tunnustus eteenpäin kolmelle (3) muulle!”



Teea ja minä viime lauantaina matkalla Annyeong partyihin. Odotettiin dösää auringonpaisteessa. Teealla oli pieni darra. Hah. Ilppa venas meitä jo dösässä valmiiks.






Ilpan antama läksijäis-lahja. Mukana tuli kortti jonka lukies nauroin huutaen.♥


Tää oli joku talvi viikonloppu. Teea, Ilppa ja Kata tuli meille yöks (oikeestaan ne vaels puolet yöstä ulkona....ei siitä sen enempää :D) ja tehtiin meiä katolle tommone pesä. Laitettiin viltti lumihangen päälle ja kuunneltiin musaa. Yks niist päivist jonka haluun muistaa aina.

Haastan kaikki jotka on ahkeria ja jaksaa tehä tän~!

Nyt tuli iha älyttömän pitkä postaus....sori. :DD

Jos ehin, pistän postausta huomenna vielä ennen lähtöä, mut en lupaa mitään. Muuten kuulette musta seuraavaks, ku oon Japanissa!




Toivottakaa mulle onnea! Nyt meen viel pesulle ja sit yritän vähän nukkuakki, heiiii ♥♥♥

Ps. pakollinen: JULIA ON MAAILMANROUVA (koska oon jo maailmanherra) ??!?!?!?

Ei kommentteja: