14.5.2011

Basu

Basu on otsikkona, koska ku papa puhu kylvysta (ofuro) joka on BATH se kuulosti iha BASUlta ja luulin koko aja et oltais menos jonnekki bussilla... ottaa nyt japsien enkusta selvaa..:D

JOO mutta hei hei kaikille taas! Postaan tan nyt uuden perheen kodista. Huomenna ostan uuden adapterin, kosk nykynen ei sovi mun koneen johtoon ja siit on akku loppu, joten ei jalleen kuvia... -___-

Tassa lauletaan Hanan kaa just Panici! at the discon uutta biisii c`monia.... :D Tulin just kylvysta ja Hana menee seuraavaks.

Mitas mitas tanne. :) Oon nyt siis taalla uudessa perheessa. Tykkaan tast perheest ja haluisin jaada tanne...naaki haluis myoski, et oisin loputki kuukaudet pelkastaa taal. Mut kaks muuta perhetta oottaa, et tulisin niiden luo...Ens viikol Ikeda sensei ja ma keskustellaan, et miten jarjestetaan taa. Mahdollisesti olisin niiden kahen muun perheen kaa vaa kaks kuukautta yhteensa ja sit palaisin tanne lopuiks kuukausiks. Dunno dunno. Selvii myohemmin.

Hana just kirjottaa panicin sanoja ylos ja opettelee niit....EN KESTA se on nii sopo. :D

 Ja oikeesti meil on hauskaa yhes, aaa oon nii ilonen, et tullaan toimeen. :)
 Laitetaan aina jtn kasvonaamioita, tanssitaan mm. SNSD:aa (paiva rutiini), saadaan jarkyttavii hajoomis kohtauksii, puhutaan syvallisii, (srsly en tiia miten onnistutaan ku ma en osaa japanii ja se ei osaa englantii) bongaillaan hyvannakosii jatkii ja moikkaillaan randomeita.. nii ja kavellaan kasikadessa. Sit ennen nukkumaan menoo se aina halaa tiukasti ja sanoo "hyvaa yota. I love you." ja kylla, suomeksi. Hei oikeesti, onko mun pakko lahtee taalta? ;_;

Koulussaki on nii hauskaa. Luulis, et kristillisen yksityisen tyttokoulun oppilaat ois hiljasii ja siveellisii, mut ei. Toki niit hiljasempiiki loytyy, mut aa oikeesti, luokkani on kehari. Viime class room tunnillaki huudettii, karjuttii ja naurettii, lopult korvat irtos paasta. Taal naa nostelee toisiensa hameita ja tokkii ja kourii tisseja. My soulmates.

Ja mulle on kehittyny ehk jonkilaine kaveriporukkaki, vaik kyl ma taal pyrin olee kaikkien kaa ja tutustuu mahollisiman moneen ihmiseen. Ja yhest mun luokkalaisest Mahost on tullu yks lemppareista. Se tykkaa KAT-TUNista ja omistaa valtavan lujan aanen. Puhuu osaka-benii ja "poikamaisesti" eli kayttaa japanilaisii sanoi, jotka on tarkotettu vaan pojille.
Sit me yhessa karjutaan Mahon kaa toisillemme koulussa "OI OI SUGEE!!" "OEEEEEE UMEEEE!!!!!!!!" ("oi oi siistia" "oeeee hyvan makusta").
Sit kerran huusin Maholle jatkamaisel aanel "URUSEINA!" nii luokka semisti hajos ("turpa kiinni!"). Harjoteltii joskus yhessa kans nena-aanel "Hai! HAIIIII!" ("kylla! KYLLA!") ja joooo :DD Ja ollaan ahisteltu Ikeda sensein partaa ja sillee. Joka paiva hauskaa ja oppilaat on oikeesti tosi kivoi ja hauskoi. ~~

Ens viikol alkaa yksityiset japanin tunnit ja japanin tanssi tunnit. Haluisin kans liittyy johonki clubiin, tal viikol kavinki kyylaa yhes Mahon ja Mitsukin kaa clubien harkkoja, oli iha sika hienoi mm. jazz dance club, cheerleading clubi ja kasikello clubi waooo *__* mut niiden harkkoi on tosi useesti ja kuulostaa vaha liian rankkalta... D: しらない。。。 ehk ens viikol alan kunnol pohtii mihin clubiin meen.

Huomenna mennaan Kyotoon! Laitetaan Hanan kaa samanlaiset liz lisan mekot paalle (joo oltiin shoppailemassa ja taa perhe osti mulle kalliin liz lisan mekon... o_o Semmone kukalline ja iso rusetti ja aaaaaa. <3 en kayta paljoo mekkoi mut nyt oli pakko ku ne viel pyys, et voitko ottaa mekon ku niist on tollane tarjous, olin siihe et HELL YES ja oon rakastunu siihen mekkoon moi.)

Viimeks ku oltiin Osaka castles ja Osakan akvaarios (lol mite se kirjotetaa suomeks) ne mekot paalla Hanan kaa, ihmiset SEMISTI kyylas. Joku japsi mies naki mut ja pelasty ja sit halus ottaa valokuvan ja oli koko aja "OMG OMG KIITOS KIITOS OMG KIITOS" ja katteli sata kertaa. :D

Ja maanantaina meen koulun jalkee hengailee Mahon, Natsukin ja Misukin kaa, purikuraa ja mun ensimmaiseen karaokeen~~!

Nii ja konetta saan kayttaa vaa kerran viikossa yhen tunnin. Tiukkaa, mut oikeesti aika jarkevaa. Oon ollu iha tyytyvaine nyt ilman nettii, parempi et joku paattaa mun puolesta kui usein kaytan sita, ku et alistuisin koko ajan ite sen kayttoon. Toisin nytki oon kyl ollu jtn 3 tuntii vaik piti olla yks. :D Eli paivitysta tulee mahd. kerran viikossa.

Mut nyt alan menna nukkumaan!
 Bye bye~~^^

ps. on aika huvittavaa kuulla jokapaiva naiden oppilaiden suusta "hei hei!" ku lahen koulusta. :D Ekana paivana mun piti opettaa naille suomee joten nyt naa hokee mm. "mina rakastan sinua" "sori" ja "oikeesti?!"

5 kommenttia:

noora kirjoitti...

UAAH LIZ LISAN MEKOT MY LOVE <3 mut jooo oikeeesti sul kuullostaa olevan tosi hauskaa (en näköjää osaa kirjottaa suomee) sitte voi vitsi toivottavasti saisit jäädä toho perheeseen ja ua sun koulu aa :D:Dd hei iha mahtava juttu et kaikki on hyvi =)!

teea.sjovall kirjoitti...

äläöäöäöäläöääöäöäöä onnee siel paratiisissa :)))<3 tääl on kuule tapahtunu vaikka mitä JO NYT mä en tiiä mite pitäisin sua jotenki ajan tasalla sillee...jännästi....... ja mul on jo ihan tajuton ikävä tajusin vast tänää et oikeesti tuun kuolee täällä but dont panic selviämme kyllä.. kävelin tänää sun sen vanhan kämpän ohi ja yhyhyhyhyy oikeesti meinasin alkaa poraa siin D: voiku voisin soittaa sulle ku ois nii paljo kerrottavaa ja yhyy COME BACK no älä pysy siellä ja nauti :D

t.berka bela
noei.. teea

Asta kirjoitti...

Nooraaaa heeee kiitos, mut saattaa olla et se ei oo iha mahollista (siis vaan yks perhe)...:( mut tilannetta kattellaan viel! Aaa toivottavasti hei nahaan taas pian! *o*

TEEA!!! mita oon missannu....sdfsaf :D sahkopostil voit pitaa mua ajantasal ;) EN KESTA oot nii raksu et itkettaa...SE KATTO sen talon katto...voin vaa kuvitella. byhyh. Selvitkaa, maki koitan. :( miss u <3

ilppapilppa kirjoitti...

MULLA ON NIIN PALJON ASIAA :(

__ASIAAA if you know what i mean ;)

mulla on kauhee ikävä yhyy itkettää mut ihanaa et sul on siel kivaa ja niin ees päi mussukka <3

must tuntuu ku olisit ollu siel jo kolme kuukautta etkä vaa kolme viikkoo...

mut hei apua mun on pakko jossai vaihees puhuu sun kaa...

Asta kirjoitti...

ILPPAAAAAA pistä SÄHKÖPOSTIA MULLEEEEEE!!!!!