1.5.2011

がんばって!

Moimoi taas!

Otsikkona toimii sana, joka oikeesti on iha mahoton. Koko aja kaikkee gambaroidaan. :D

Edelleen puuttuu netti, joten saatte taas kuvattoman, pitkan ja aa ja oo taytteisen postauksen. Oon kans iha simo vasyny, joten teksti saattaa olla taas sekavaa...oon maki bloggaaja. Lupaan teille kyl kuvia! Torstaina siirryn ekaan host perheeseen ja hyval tuuril saisin siel omaan koneeseen netin. :) Nii ja vaik paasenki kirjottaa ja lukee toisten bogeja, en jostain syysta naa omaa blogia ollenkaan. Joten sen takii en paase vastaa teian kommentteihi saati lukee niita!

Klo nyt 19.59, juon tas o-chaa ja syon jatskii. Asken katoin Arashii telkast, siel ne veteli piruettei ja ohno sai mut tyylii tippuu sohvalt. Hajoilii semisti obaasanin kaa. Huomen telkast tulee FT Islandii (!) ja sho sakurain joku janna ohjelma. Nauhotetaan ne ja katon sit taas seuraavana paivana, ainaki shon ohjelma tulee aika myohaa ni. trlalal. I`m happy.

Asiaan! Eilen oltiin jossain pain osakaa obaasanin kaverin perheen luona. Mentii joskus viide aikaa (kai?) ja lahettii yheksan kymmenen aikoihi. Et siella meni suunnillee koko paiva. Mut ne oli hauskoi tyyppei! :D

Perhees oli aiti, joka on ollu jenkeis vaihdos ja puhu mun kaa enkkuu paljo, isa, mummo (joka naytti mulle perinteista japanilaista tanssii), vaari, joka heitteli koko aja ihme vitsei mulle ja sit suunnillee samanikane poika.

Se vaari paritti meita ja oli et voitais sen Keisokun kaa naha toisiimme vaik kaynki kouluu kauempana....Keisuke vaa pyori tyylii lattialla punasena hapeast. :D Sen mutsi sano, et se on ujo. I agree.

Sit perus, obaasan oikeesti kertoo jokaselle jonka se tuntee, et tykkaan arashista ja nino on mun lemppari. No sit ku se perhe sai tietaa nii se aiti halus nayttaa mulle yhen ninon draaman vikan jakson. Se oli kai aika uus, joskus viime vuonna tais loppuu. Sit vaa puhuttii ninon nayttelijan taidoist ja hajoiltii jtn omaa enkuks. Aaaa se oli nii mukava typpi oikeesti! :)

Sit safkailtiin ja sellasta. Keisuke oli iha sammumis pisteessa ruoan jalkee ja sen piti viel opiskella kolme tuntii ennen nukkumaa menoo. o_o kavi oikeesti saaliks. Sit naa halus kattoo netin kautta keita mun vanhemmat on ja jtn ne kyylaili oliks mus ja mun vanhemmis samaa nakoo. Ja katottii japsi mainoksii netista asdfghjk.Joo. :D

Sit illal lahettiin sielta. Mentii paril eril junal kotii ja lopuks taksilla.
EN KESTA junas kaikki oli iha naatteja ja tyylii nukku, sit siel oli yks jatka, iha vasyneen nakone ja tuijotteli mua ja sit se yhtakkii salakavalasti vinkkas silmaa....katoin muualle sillee, ok nain vaarin tai jtn, mut se teki sen uudestaa, ku katoin sinne pain. Ja kolmannen kerran. Olin lievasti hajoomis pisteessa. Se oli nii ovela, en osaa selittaa, mut se vinkkas sillee nopeesti ja sitte oli iha normisti.

Tanaa oli iha sairaa kiva paiva! Yks tytto pyrkii jenkkeihi vaihtoon, mut kaikki on huolissaa, ku se ei osaa enkkuu. Sit mun oli tarkotus olla sen "sensei" obaasanin mukaa ja puhuu sille enkkuu tanaan. Haruna-san ja sen aiti tuli sit joskus kymmene jalkee aamul hakee mut, et mentais きしわだ (en oo varma onks taa oikein mut: kisshiwada castle?)

AA oikeesti, ku nain ne.......yli sopoja. Haruna on semmone pikkune, sil oli piilarit ja aa sen vaatteet oli kivat~~ Sit sen aitin vaatteit en osaa selittaa, mut ne oli hienot ja sil oli semmone yli-sopo japsi aani. Ghaaa. Ja voitte vaa kuvitella milt ma naytin.
Ku sanoin, et ne oli sopoi nii "EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE??!?!?" raiku kivasti.

En kestaaaa, se auto matka :DDDD
Yllatys yllatys alettiin puhuu musiikista ja ku sanoin japsi bandien nimii joist tykkaan nii "YAAAAA!" "EEEEEE!" ja tyylii kiljuttii siel autos kaikki kolmistaan. :DD Oltiin iha kikseis ja soitettiin musaa ja lallateltiin siin yhes. Koko auto matka meni Arashin, Kat-tunin, Boan, C.N Bluen, FT Islandin ja Utadan tahtiin. Oikeesti japsien kaa paras puheen aihe on musa. :DD
Sit hehkutettiin mm. Koizoraa ja Lee Hongkii hohoh tere~~

Se linna oli oikeesti hieno, siella me pyorittiin ja huokailtiin koko aja "sugoii sugoii" ja napsittiin kuvia. Ihmiset semisti jaaty ku kavelin siel niiden kaa :`D

Sit mentii syomaa JA PARAS ATERIA VUOSIKAUSIIN OIKEESTI VANNON. Japsiruoka.......aaaaaaa..........liian hyvaa. Safkasin takoyakia, udonia ja sushia. Sen jalkee vatsa pullotti kivasti. Ja kaytii ostaa jalkkarii, semmone mansikka karkki, en osaa selittaa mut asdfghjk <3
Nii ja oon ollu taal nelja paivaa enka oo maksanu mistaa penniakaan! Ne osti mulle ruoat ;__;

baaaa mut nii nii huomenna tulee olee aika kiireine paiva! Mut oon oottanu maanantaita sen jalkee, ku tulin tanne. Lahetaan puol ysin aikoihi sairaalaa, kosk obaasanin taytyy kayda nayttaa sen katta, ku se oli vaha aikaa sit leikkaukses.

Sit mennaa mun koululle ja kayn kattoo sen koulupuvun ja ostan kai koulult kengat ja sukkii. Naan taas mun koululaiset jejejej~~!!
Sen jalkeen mennaa Osakan downtownii *___* Ja mennaan Johnny`s entertainment shopiin eli fanikamaa luvassa!

AINII ja mun piti viel taha loppuun sanoo, ku Julia laitto blogiinsa, et jopa kolme vuotiaatki japsi pojat osaa pukeuuu paremmi, ku suomalaiset 16-vuotiaat, toi on nii totta. Mul tippuu silmat paasta, ku jokanen on tyylikas ja laittautunu nii hienosti junissa ja metroissa....jopa ne pikkulapsetki. *__* Ja sit ite sillee.....semisti hyvannakosena. Not. Asdfghj.

Obaasan kattoo jtn korea draamaa telkast ja koko aja kuuluu itkuu ja "OTTOKKE" lol kirjotetaaks se noin ja dramaattist musaa.. joo nyt meen suihkuun ja sit nugguu!

Oitaaa~~!

6 kommenttia:

Essi kirjoitti...

Voi vitsi, sulla on nii kivaa et melkeen kateeksi käy... Sitteku saat netin toimimaa ni pistä oikee hurjan iso kuvaspämmi ! ♥

Mitä "ottokke" meinaa?

Emilia kirjoitti...

ahhh joo uskon et ne pukeutuu siekl hemmeti hyvin. :3 jamjamjam PÄRJÄILES SIELÄ <3 kuvia odotellen :3

"Ottoke" = "what should I do?", "What to do?" etc etc. :D

Anonyymi kirjoitti...

hei jipii, oon tosi kade! terkkui suomesta ja onnee sinne, tuskin sitä tarttet, kun kuulosta noin hienolta!
mut oikeesti pakko myöntää, et hei, oon kade. k-a-d-e.

Unknown kirjoitti...

Hei my girl, I looove you!!!!

Hihhuli kirjoitti...

aijai, ei kivaa ;< kuulostaa aika mahtavalta siellä oleminen, kyllä itellekki kelpais. Äkkiä töitä jostain tänne kiitos \o/

ビビちゃん kirjoitti...

Haha toi pukeutumis juttu on niin totta! Mun frendi Hiroki on just parhaillaan Tokiosta visiitillä täällä Suomessa, ja se pukeutuu niiiin hyvin joka hetki että ihan itteään alkaa hävettää.... :D:D Sen yöpuvut on tyylikkäämpiä kun mun koulu vaatteet lol. Mut hei tsemppiä ja have fun, toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin! :)